Move it – Szerencsére divatba jött a testmozgás!

   

A fitt az új csinos. Ez a helyzet. A jó hír, hogy ez a pálya mindenkinek nyitott. Hagyd, hogy elkapjon a lendület, állj össze a barátokkal, sportoljatok együtt: kosarazzatok, bringázzatok, korizzatok, vagy próbáljatok ki akár extrém sportokat is, hogy legyen mit megosztani a közösségi oldalakon! Heti három mozgás csodákra képes.

       

Mit nyerhetsz vele?

    

  • Kiadhatod magadból a feszültséget és jobb kedved lesz, mert a boldogsághormon, vagyis az endorfinszinted megemelkedik
  • Extra önbizalmat kaphatsz
  • Mélyebben alszol, kevesebb alvás is elég és pihenten ébredsz
  • Átformálhatod a tested: növekszik az izomtömeg, izomerő, csökken a testsúly
  • Nő az állóképességed és a teljesítményed
  • Erősítheted a szív- és érrendszeredet (ez később is jól fog jönni)
  • Javítod a tüdőd hatékonyságát (ez is hosszú távú befektetés)
  • Új barátokat/barátnőket szerezhetsz, jó terep az ismerkedésre
  • Felvehetjük azt az új, neonzöld sportfelsőt.

        

Ha úgy érzed, nehezebben megy a figyelés a suliban és néha fáradtnak érzed magad, ragadj meg minden lehetőséget a mozgásra, mert ettől javul a koncentrációd, a memóriád, jobb eredményed lesz és a közérzeted is jobb lehet. Ehhez elég heti 3 intenzív, célzott edzés vagy napi 60 perc közepes aktivitás, például ha gyalog, görkorival, gördeszkával, bringával, rollerral mész a suliba.

   

Vezess írott mozgásnaplót vagy appot! 

     
Ezeket írd fel: dátum, sporttevékenység, időtartam/távolság, intenzitás.

Minden hét elteltével nézd át a táblázatod és jutalmazd meg magad az elvégzett feladatokért.
Versenyezz magaddal, tűzz ki új célt, többet, erősebbet, rendszeresebbet!

© 2017 - Szent Kristóf Szakrendelő Nonprofit Kft.